Fastturtle trainingen 4

Ook vorige week had ik een goede trainingsweek. Weer deed ik 5 trainingen en ook deze keer ging het zonder al te veel moeite. Ik ben echt wel uit mijn dipje gekomen en dat is heel erg fijn! Lees je mee? 

Maandag
Ik besloot om de week direct goed te beginnen met een rondje hardlopen. Weer stond ik direct na het werk en voor het avondeten buiten voor 30 minuten op een rustig tempo. Het ging best wel lekker en voordat ik het wist zat het er alweer op. Gelukkig is het nog niet helemaal pikdonker als ik buiten sta want dat vind ik wel echt vervelend. Ik heb nu wel een hardlooplamp van de Decathlon gekocht om dan nog goed zichtbaar te zijn.

Dinsdag
Op dinsdag was het tijd voor de sportschool. Soms vergt het wel even een extra schop onder mijn kont maar dan ga ik er toch heen. Het was weer apparaten dag en het ging best goed. Op sommige apparaten kon ik iets meer gewicht pakken dan de keer ervoor dus ik merk ook wel vooruitgang. Ook merk ik aan mijn shape dat ik toch wel weer meer sport en vaker in de sportschool sta dus dat is ook heel fijn!

Woensdag
Op woensdag stond ik ein-de-lijk weer eens op de baan. Dat was echt enorm lang geleden! Ik had er ook echt wel weer eens zin in en het was ook weer leuk om iedereen te zien. We begonnen met een lekker rondje warmlopen buiten de baan om. Het was alleen echt super donker hier dus dat was nog opletten. Daarna deden we wat oefeningen en stond er nog wat loopscholing op het programma. De kern was 6 x 1000 meter op 10 kilometer tempo. De laatste 200 meter van de 1000 meter moesten we nog wat versnellen. Ik deed er uiteindelijk 5 want ik moest even een wc pauze doen tussendoor. Aan het eind liepen we nog uit en toen zat het er alweer op.

Zaterdag
Op zaterdag stond er weer een dubbel op het programma. We begonnen onze dag in de sportschool. De training met de vrije gewichten was weer aan de beurt. Ik merk echt wel dat het me weer steeds makkelijker afgaat en dat ik vaak wat hogere gewichten kan pakken. Echt weer een lekkere training gehad.

In de middag stond er nog een duurloopje op het programma van 45 minuten op een rustig tempo. Ik besloot om nog rustiger te lopen dan normaal omdat ik het idee heb dat ik niet in de juiste hartslagzone train. Dit resulteerde erin dat het lopen echt heel makkelijk ging en dat het eigenlijk zo voorbij was. Ik genoot zelfs van het buitje tussendoor. Na de training had ik eigenlijk het gevoel dat ik niks gedaan had. Rustig genoeg gelopen dus!

Liefs Jessica

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *