Fastturtle to Amsterdam 2

Ook deze week was ik weer goed bezig met mijn halve marathon Amsterdam schema. Het was wel weer even omgegooid omdat ik in het weekend een wedstrijd liep maar dat is ook juist wel leuk! Lees je mee?

Dinsdag
Dinsdag was de enige dag deze week dat ik tijd had om naar de sportschool te gaan. Ik ben weer aan het experimenteren met wat nieuwe oefeningen. Vooral oefeningen om mijn schouders sterker te maken. Ik heb een tijdje veel last gehad hiervan en daardoor liep ik ook bij de fysio. Ik doe nu dus oefeningen om dit te verbeteren. En daarnaast let ik bij andere oefeningen extra goed op dat ik mijn schouders laag houd en niet teveel gewicht pak. Dit ging erg goed dus ik was tevreden.

Woensdag
Vandaag was het weer tijd voor de wekelijkse baantraining. We hadden eens een andere trainer en dat was goed te merken. De buikspieren werden heel erg goed aangepakt en deze voelden we echt branden aan het einde. Loopscholing deden we deze keer niet. Hierna liep ik 10 x 200 meter met 200 meter dribbelen tussendoor. Eens een iets makkelijkere training want op zaterdag ging ik een wedstrijd lopen.

Zaterdag
Vandaag liep ik de 5K tijdens VoorthuizenLoopt maar daar heb je gisteren al over kunnen lezen.

Zondag

Aantal keer sportschool: 1 keer (dinsdag)
Aantal keer hardlopen: 2 keer (woensdag en zaterdag
Aantal keer fietsen naar werk: 1 keer (woensdag)

Liefs Jessica

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *