Fastturtle Sportweek 7

Deze sportweek was iets minder sportief dan normaal. Ik was ook het hele weekend bij Amsterdam Open Air dus mijn kilometers heb ik wel gemaakt haha. Lees je mee?

Dinsdag
Ik stond weer lekker in de sportschool op dinsdag. Ik merk echt veel verschil nu ik mijn buikspieren goed train. Ze lijken strakker en ook sterker. Ook vandaag trainde ik mijn buikspieren dus weer. Mijn benen train ik niet meer zoveel omdat ik deze al veel train tijdens de baantraining. In de sportschool doe ik nu dus vooral buik, armen, borst en rug. Ik ging weer lekker voldaan naar huis. Wat kan sporten soms lekker zijn!

Woensdag
Op woensdag ging ik voor het eerst sinds mijn blessure weer naar de baantraining. Ik moet wel opletten dat ik niet teveel ga lopen want ik wil mijn blessure niet terug natuurlijk. Met inlopen deed ik dus rustig aan. Daarna deden we wat kracht oefeningen en toen was de loopscholing aan de beurt. Dit was wel weer even wennen maar wel leuk om weer te doen. De kern was: 60-80-100-120-140-160-180-200 en dan 800 meter serierust. Eigenlijk moesten we dit 3 keer doen maar ik besloot om na 2 keer te stoppen. Dit leek me beter omdat mijn langste afstand nu 5,25 km is. Wel weer heel erg lekker om weer te gaan!

Vrijdag
Ik was heel erg moe van de hele week en wilde het liefst lekker op de bank kruipen en er niet meer vanaf komen. Toch ging ik naar de sportschool. Ik ging het hele weekend naar Amsterdam Open Air dus nog een keer even goed trainen voordat dit ongezonde weekend zou beginnen. Ik trainde mijn buik extra en dat heb ik het hele weekend gevoeld haha. Wel echt onwijs blij dat ik gewoon gegaan ben ondanks dat ik echt geen zin had!

Zaterdag
Vandaag moest ik eigenlijk 30 minuten lopen. Maar vanaf stap 1 was het al zwaar en ik kwam echt helemaal niet vooruit. Uiteindelijk liep ik 20 minuten in hartslagzone 2. Ik voelde mijn knie een klein beetje en verder ook wat andere pijntjes. Ik besloot dus om niet verder te gaan. Ook omdat ik bij Amsterdam Open Air nog genoeg ging lopen.

Aantal keer sportschool: 2 keer (dinsdag en vrijdag)
Aantal keer hardlopen: 2 keer (woensdag en zaterdag)
Aantal keer fietsen naar werk: 3 keer (dinsdag, woensdag en vrijdag)
Aantal keer yoga gedaan: 1 keer (maandag)

Liefs Jessica

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *